Sokat csevegsz a telefonos kisasszonyokkal?
Alapvetően türelmes ember vagyok, panaszkodni sem szeretek, ezért ezt a bejegyzést sem kéretik úgy értelmezni!
Tavaly nyár végén váltottam mobilszolgáltatót, és a Pannontól átvittem a telefonszámomat a Vodafone-hoz. Ma előtört belőlem a kíváncsiság, és elővettem a számláimat, hogy összeadjam az ügyfélszolgálattal folytatott beszélgetéseim időtartamát. Az elmúlt négy hónapban összesen több, mint 113 percet panaszkodtam. Nem tudom, hogy ez sok vagy kevés, de szerintem ez annak a jele, hogy a Vodafone-nál valami nem működik jól (az ügyfélszolgálati vonalat kivéve). A váltás óta majdnem mindig volt valami gond a számlákkal, amiket lelkesen kompenzáltak is. Viszont, amit ebben az egészben nem értek, hogy miért éri meg nekik rendszerint hibásan teljesíteni a papírmunkát, ha utána az ügyfélszolgálat fenntartására többet kell költeniük, mint amennyit nekem havonta kiszámlázhatnak … ?
Írta: petymeg (2010/01/24 11:50) • »»
Ez mondjuk azért is érdekes, mert a Voda nem is kis cég, hogy ilyen bagatell hibákat csináljon, mint havi szintű számlázási tévedések…
A pénz része meg valószínűleg úgy van, hogy többet nyernek az elrontott számlákon, mint amennyit vesztenek a visszaigényelt összegeken plusz az ügyfélszolgálat üzemeltetésén.
De ez nem kicsit aggasztó, mert ilyen hibákat kicsi, és nagyon megbízhatatlan cégek szoktak csinálni. És egy akkora cégnél, mint a Voda, ennek az első jelére kb fejeknek kéne hullania…