Használd a Google AdWords-öt okosan!
Kategóriák: Tippek
Sziebig Pétertől kaptam egy nagyon hasznos tanácsot, miszerint sok esetben érdemes egyetlen konkrét termékre vagy szolgáltatásra fókuszálni az AdWords-ben úgy, hogy annak árát közvetlenül feltüntetjük a hirdetés szövegében! Miért? Ha a kulcsszavakat jól választjuk meg, akkor rendkívül magas konverziót érhetünk el, rendkívül alacsony kiadások mellett, hiszen azok a felhasználók, akik sokallják az összeget, már eleve nem kattintanak az üzenetünkre, így megspórolhatjuk az eredménytelen átkattintások költségét. Természetesen, csak olyan portékát szabad listázni, amit már ismernek és keresnek az internetezők, különben értelmetlen a kampány.
Példa:
Ágyneműhuzat
Hello Kitty ágyneműhuzat
már bruttó 5 000 Ft-tól.
ágyneműhuzat.hu
Hozzászólás írása a “Használd a Google AdWords-öt okosan!” című bejegyzéshez: