Ryanair magyarországi elérhetősége

NE repülj a Ryanair társasággal. A Ryanair repülőtársaság úgy tekint utasaira mint egy darab húsra, és nem akar kommunikálni velük. Ha mégis mellettük döntenél, vagy már nálad a jegy, és nem tudod elérni őket, akkor alábbi elérhetőségeket próbáld:

  • +353 818 30 30 30 (írországi telefon)
  • customerqueries@ryanair.com
Hozzászólás: » 83 « • Írta: Péter (2018/07/19 19:59)

Hozzászólás írása a “Ryanair magyarországi elérhetősége” című bejegyzéshez:

Kötelező!

Kötelező!

Hozzászólások a “Ryanair magyarországi elérhetősége” című bejegyzéshez:

  1. Írta: Erdélyi Tamás (2020/08/17 00:53) • »»

    Szia! A Ryanair-nak van magyarországi elérhetősége? Útlemondási biztosításom van, szeretném sztornózni a az oda- ill. visszaútat!

  2. Írta: Czibere Gréta (2020/08/17 11:07) • »»

    Tisztelt Ryanair!
    2020, március 13-án utaztunk volna családommal Koppenhágába.
    A Korona-vírus járvány miatt azonban nem tudtunk elindulni, repülőjegyeinket így nem tudtuk felhasználni. A kialakult helyzetre és a moratóriumra hivatkozva szeretném ezeket a jegyeket visszavásárolni! Foglalásunk kódja: XCMV6U
    Várom válaszukat, köszönettel: Czibere Gréta

  3. Írta: Hittig Gergelyne (2020/08/29 13:47) • »»

    Tisztelt cim
    Figyelembe veve a kormany jelen intezkedeset a szeptember 1 utani repulojegy árak visszakerhetok vagy modosithatok e egy későbbi idopontra?koszonettel

  4. Írta: Zöldy Tamás (2020/08/30 19:45) • »»

    Sziasztok,
    most szeptemberre vettem 2 jegyet Malagaba, Travel Plus biztosítással, amiben úgy láttam, hogy 15 eur-ért van lemondási pótdíj, illetve a kis összehasonlító táblázatban is ki van pipálva a ‘jegyár visszatárítése’ opció. Valaki élt már ezzel a lehetőséggel? Mi a pontos menete a lemondás procedúrájának? (áttételen gondolkoztam még januárra, de az is elgondolkodtatóan drága..)

  5. Írta: Bori Katalin (2020/09/01 18:57) • »»

    Sueretném megkérdezni hogy kiskutyát ami kb 2 kg lehet – e szállitani a rianayron. Válaszukat előre is köszönöm.

  6. Írta: Marta loderer (2020/09/04 20:28) • »»

    Tisztelt cim

    Szept 24-27 bp- faro jaratra 2 db jegyunk van melyet szeretnem vissza teritetni a Covid 19 miatt vagy vouchert kerni .
    Rendeles szamoom R8Y7GG
    Kerem szives intezkedeset.
    Valaszat varva
    Udv
    Loderer marta

  7. Írta: Surányi (2020/09/05 08:44) • »»

    Szeretném tudni, hogy szept 1. után milyen utazási papírok kötelezőek a rep.járaton?

  8. Írta: Bódis Norbert (2020/09/05 17:07) • »»

    Üdv! A nevem Bódis Norbert!
    Volt egy foglalásom teljeskörű biztosítással, Júliusban! A foglalási szám X33K8V! Törölték a járatot a COVID-19 miatt, minden űrlapot nyomtatványt kitöltöttem ami kellett a pénz visszatérítéséhez, és a mai napig senkitől nem kaptam visszajelzést.

  9. Írta: Bódis Norbert (2020/09/05 17:08) • »»

    Kérném a visszatérítést, remélem itt van valaki aki ezzel foglalkozik mert ez botrányos amennyi idő eltelt.

  10. Írta: Vincze Józsefné (2020/09/20 10:21) • »»

    Május 9-én jöttem volna haza Olaszországból de törölték a járatot a mai napig válaszra sem méltatnak érdekes amikor megrendeltük a jegyet rögtön letudták vonni 29000-ezer forintról van szó 5 -hónapja nem hajlandóak vissza fizetni foglalási kód:V41MSF FR4089

  11. Írta: dr. Fazekas Jánosné (2020/09/23 18:53) • »»

    Tisztelt Ryanair!
    Mind a mai napig nem fizették vissza az áprilisi Pisa-i repülőjegyek árát, ( T99TTQ) Mikor kapom vissza, mert már nem fogunk utazni.
    Várom gyors válaszukat

  12. Írta: dr. Fazekas Jánosné (2020/09/29 22:12) • »»

    Áprilisi Pisa-i jegyeinket(T99TTQ) mikor fogom visszakapni. Már többször írtam, de semmi választ nem kaptam.

  13. Írta: dr. Fazekas Jánosné (2020/09/29 22:17) • »»

    Az áprilisi Pisa-i jegyek árát, melyeknél a covid miatt törölték a járatot ( T99TTQ ) mikor kapom vissza. Többször írtam.

  14. Írta: Kaluzsa Enikő (2020/10/13 23:02) • »»

    Tisztelt Ryanair !
    Én is szeretnék valamilyen formában visszatérítést, május 2 án utaztunk volna, járatunkat törölték! Száma: D2VIQS

  15. Írta: Dr. Fazekas Jánosné (2020/10/25 20:06) • »»

    Varom az áprilisi repülőjegyek visszatérítéset. (T99TTQ)

  16. Írta: Illésné Éva (2020/11/02 22:42) • »»

    Tisztelt Ryanair!
    2020 március 24 -én utaztunk volna a férjemmel Gran Canariara.
    A korona vírus miatt lemondták a járatunkat.A kialakult helyzet miatt szeretném a jegyek és a poggyász árát vissza igényelni.Foglalásunk kódja:QV5F7Y.
    Köszönettel : Illésné

  17. Írta: Bodnár Dániel (2020/11/03 16:31) • »»

    Tisztelt Ryanair !
    Érdeklődni szeretnék repülőjegy pénzvisszafizetéssel kapcsolatban ,amit 2020. 02.08 –án vásároltunk a Pelikan.hu közvetítő irodánál. Április 24-én utaztunk volna Barcelonába a párommal,sajnos a koronavírus miatt törölték a repülőjegyünket,amiről írásos e-mailt nem kaptunk. Mi kérdeztünk rá ,majd akkor közölték velünk hogy törölve vannak a járataink(oda-vissza ).Járatszámunk: OE4W6B,email címünk:wtickethu+d.bodnar@gmail.com .Felvettük Önökkel a kapcsolatot többször is de csak elhajtottak minket .Augusztusban azzal az indokkal,hogy 3 hét és vissza lesz utalva a pénzünk. Szeptemberben azt a kifogást kaptuk,hogy töltsünk ki egy űrlapot ami által eltudják indítani a pénz-visszafizetési folyamatot. Most ott járunk hogy minimum 10-szer próbálkoztunk a chattel,de nem járunk eredménnyel. Sőt…lekezelő válaszokat kaptunk,ami által elfogyott a türelmünk ! Mai napon azt kaptuk válasznak hogy November közepéig várjunk türelmesen. Szerintem elég türelmesek voltunk Februártól egészen idáig. Mihamarabb szeretnénk a pénzünket látni.. Szeretnénk egy pontos időpontot,hogy mikor látjuk a bankszámlánkon az összeget…
    Csatolva a számla hozzá !
    Válaszát előre is köszönöm!

  18. Írta: Musto Erika (2020/12/29 16:20) • »»

    Èrdeklödök,hogy Január 1 èn megy e járat Budapeströl-Manchesterbe

  19. Írta: Rózsa-Bakacsi István (2021/01/04 16:07) • »»

    Tisztelt Raynar. A 2021.01.09 szombat FR8445 számú 12 óra 55 perckor London Stansted-Budapest vonalon indul a járat? Covid teszt kell-e?
    Üdvözlettl: Rózsa-Bakacsi István
    Istvan Rozsa B

  20. Írta: Vinczi Krisztina (2021/01/06 14:55) • »»

    Tisztelt Ryanair!
    2020. március 27-re volt repülőjegyünk Dublinba. a járatot törölték, így nem tudtunk utazni. Felajánlották a választás lehetőségét hogy, visszafizetik a jegy árát vagy leutazhatom. Én a visszautalást választottam, amit jóvá is hagytak, majd pár hét után küldtek egy vochert ami 1 évig lesz felhasználható, de ha nem kívánok élni ezzel akkor lépjek kapcsolatba velük és visszaküldik a jegy árát.Természetesen próbáltam felvenni a kapcsolatot, de sikertelen volt. E-mailt küldtem, arra egy autómata választ kaptam… próbáltam a robot chat-tal beszélni, bármilyen nyelven próbálkoztam, nem értette. Telefonszámuk nincs, ami van annak hiányzik a végén pár számjegy, a Brit számuk ki van kapcsolva.
    Fogalmam sincs hova forduljak ezzel a problémával, és felháborító, hogy nincs egy olyan ügyfélszolgálat amin az ember a saját nyelvén kérhet segitséget.

  21. Írta: Vinczi Krisztina (2021/01/06 15:32) • »»

    Tisztelt Ryaiair!
    2020. 03.27-03.31-re volt repülőjegyünk Dublinba ( járatszám: FR1024, FR1023, foglalási szám: U658MZ), de a járatot törölték a COVID19 vírus miatt, így nem tudtunk utazni. Felajánlották a választás lehetőségét hogy, visszafizetik a jegy árát, vagy leutazzuk. A visszafizetést választottam, amit jóvá is hagytak, majd pár hét után küldtek egy vochert ami 1 évig lesz felhasználható, de ha nem kívánok élni ezzel akkor lépjek velük kapcsolatba és visszafizetik a jegy árát. Természetesen próbáltam felvenni a kapcsolatot, de sikertelen volt. E-mailt küldtem, arra egy autómata választ kaptam, próbáltam a robot chat-tel beszélni, bármilyen nyelven próbálkoztam, nem értette.
    Telefonszámuk nincs, ami van annak hiányzik pár számjegy a végéről, a Brit számuk ki van kapcsolva.
    Szeretném visszakapni a pénzt, és felháborít, hogy egy ekkora cég működhet úgy Magyarországon hogy, nincs egy magyar ügyfélszolgálat, ahol az ember a saját nyelvén segitséget kérhet, vagy információhoz jusson!!!!

  22. Írta: Ladányi Zsófi (2021/01/08 19:47) • »»

    Tisztelt Ryanair!

    Töröltek egy járatot,aminek a száma DBYG3H,júniusba!
    Igényeltem a visszafizetést,de még a mai napig nem kaptam meg.
    Kérném tájékoztassanak az ügy menetéről!

    Üdvözlettel:
    Ladányi Zsófia

  23. Írta: Sléger Tünde (2021/01/12 13:22) • »»

    Tisztelt Ryanair! Törölték a járatunkat, ezért az “ingyenes” járatmódosítást választottuk ami 98000Ft-ba került. Miért? Ha én módosítottam volna az is ennyi lett volna. Foglalásunk kódja:Z7NWMZ

  24. Írta: Péter (2021/01/12 13:55) • »»

    Sajnos sokan mások is így jártak, de a Ryanair egy gerinctelen légitársaság.

  25. Írta: Katalin Mészáros (2021/01/13 12:50) • »»

    Tisztelt Ryanair!!
    Volt egy foglalásom Rómába 2020.05.06 oda és 2020.05.11 vissza irányba. A foglalási szám: A77VRW
    Törölték a járatot a COVID-19 miatt, minden űrlapot nyomtatványt kitöltöttem ami kellett a pénz visszatérítéséhez, és a mai napig senkitől nem kaptam visszajelzést.
    Várom válaszukat!
    Mészáros Katalin

  26. Írta: Péter (2021/01/13 13:31) • »»

    Sajnos sokan mások is így jártak, és a Ryanair ilyen szempontból nem egy megbízható repülőtársaság.