Ryanair magyarországi elérhetősége

NE repülj a Ryanair társasággal. A Ryanair repülőtársaság úgy tekint utasaira mint egy darab húsra, és nem akar kommunikálni velük. Ha mégis mellettük döntenél, vagy már nálad a jegy, és nem tudod elérni őket, akkor alábbi elérhetőségeket próbáld:

  • +353 818 30 30 30 (írországi telefon)
  • customerqueries@ryanair.com
Hozzászólás: » 114 « • Írta: Péter (2018/07/19 19:59)

Hozzászólás írása a “Ryanair magyarországi elérhetősége” című bejegyzéshez:

Kötelező!

Kötelező!

Hozzászólások a “Ryanair magyarországi elérhetősége” című bejegyzéshez:

  1. Írta: Erdélyi Tamás (2020/08/17 00:53) • »»

    Szia! A Ryanair-nak van magyarországi elérhetősége? Útlemondási biztosításom van, szeretném sztornózni a az oda- ill. visszaútat!

  2. Írta: Czibere Gréta (2020/08/17 11:07) • »»

    Tisztelt Ryanair!
    2020, március 13-án utaztunk volna családommal Koppenhágába.
    A Korona-vírus járvány miatt azonban nem tudtunk elindulni, repülőjegyeinket így nem tudtuk felhasználni. A kialakult helyzetre és a moratóriumra hivatkozva szeretném ezeket a jegyeket visszavásárolni! Foglalásunk kódja: XCMV6U
    Várom válaszukat, köszönettel: Czibere Gréta

  3. Írta: Hittig Gergelyne (2020/08/29 13:47) • »»

    Tisztelt cim
    Figyelembe veve a kormany jelen intezkedeset a szeptember 1 utani repulojegy árak visszakerhetok vagy modosithatok e egy későbbi idopontra?koszonettel

  4. Írta: Zöldy Tamás (2020/08/30 19:45) • »»

    Sziasztok,
    most szeptemberre vettem 2 jegyet Malagaba, Travel Plus biztosítással, amiben úgy láttam, hogy 15 eur-ért van lemondási pótdíj, illetve a kis összehasonlító táblázatban is ki van pipálva a ‘jegyár visszatárítése’ opció. Valaki élt már ezzel a lehetőséggel? Mi a pontos menete a lemondás procedúrájának? (áttételen gondolkoztam még januárra, de az is elgondolkodtatóan drága..)

  5. Írta: Bori Katalin (2020/09/01 18:57) • »»

    Sueretném megkérdezni hogy kiskutyát ami kb 2 kg lehet – e szállitani a rianayron. Válaszukat előre is köszönöm.

  6. Írta: Marta loderer (2020/09/04 20:28) • »»

    Tisztelt cim

    Szept 24-27 bp- faro jaratra 2 db jegyunk van melyet szeretnem vissza teritetni a Covid 19 miatt vagy vouchert kerni .
    Rendeles szamoom R8Y7GG
    Kerem szives intezkedeset.
    Valaszat varva
    Udv
    Loderer marta

  7. Írta: Surányi (2020/09/05 08:44) • »»

    Szeretném tudni, hogy szept 1. után milyen utazási papírok kötelezőek a rep.járaton?

  8. Írta: Bódis Norbert (2020/09/05 17:07) • »»

    Üdv! A nevem Bódis Norbert!
    Volt egy foglalásom teljeskörű biztosítással, Júliusban! A foglalási szám X33K8V! Törölték a járatot a COVID-19 miatt, minden űrlapot nyomtatványt kitöltöttem ami kellett a pénz visszatérítéséhez, és a mai napig senkitől nem kaptam visszajelzést.

  9. Írta: Bódis Norbert (2020/09/05 17:08) • »»

    Kérném a visszatérítést, remélem itt van valaki aki ezzel foglalkozik mert ez botrányos amennyi idő eltelt.

  10. Írta: Vincze Józsefné (2020/09/20 10:21) • »»

    Május 9-én jöttem volna haza Olaszországból de törölték a járatot a mai napig válaszra sem méltatnak érdekes amikor megrendeltük a jegyet rögtön letudták vonni 29000-ezer forintról van szó 5 -hónapja nem hajlandóak vissza fizetni foglalási kód:V41MSF FR4089

  11. Írta: dr. Fazekas Jánosné (2020/09/23 18:53) • »»

    Tisztelt Ryanair!
    Mind a mai napig nem fizették vissza az áprilisi Pisa-i repülőjegyek árát, ( T99TTQ) Mikor kapom vissza, mert már nem fogunk utazni.
    Várom gyors válaszukat

  12. Írta: dr. Fazekas Jánosné (2020/09/29 22:12) • »»

    Áprilisi Pisa-i jegyeinket(T99TTQ) mikor fogom visszakapni. Már többször írtam, de semmi választ nem kaptam.

  13. Írta: dr. Fazekas Jánosné (2020/09/29 22:17) • »»

    Az áprilisi Pisa-i jegyek árát, melyeknél a covid miatt törölték a járatot ( T99TTQ ) mikor kapom vissza. Többször írtam.

  14. Írta: Kaluzsa Enikő (2020/10/13 23:02) • »»

    Tisztelt Ryanair !
    Én is szeretnék valamilyen formában visszatérítést, május 2 án utaztunk volna, járatunkat törölték! Száma: D2VIQS

  15. Írta: Dr. Fazekas Jánosné (2020/10/25 20:06) • »»

    Varom az áprilisi repülőjegyek visszatérítéset. (T99TTQ)

  16. Írta: Illésné Éva (2020/11/02 22:42) • »»

    Tisztelt Ryanair!
    2020 március 24 -én utaztunk volna a férjemmel Gran Canariara.
    A korona vírus miatt lemondták a járatunkat.A kialakult helyzet miatt szeretném a jegyek és a poggyász árát vissza igényelni.Foglalásunk kódja:QV5F7Y.
    Köszönettel : Illésné

  17. Írta: Bodnár Dániel (2020/11/03 16:31) • »»

    Tisztelt Ryanair !
    Érdeklődni szeretnék repülőjegy pénzvisszafizetéssel kapcsolatban ,amit 2020. 02.08 –án vásároltunk a Pelikan.hu közvetítő irodánál. Április 24-én utaztunk volna Barcelonába a párommal,sajnos a koronavírus miatt törölték a repülőjegyünket,amiről írásos e-mailt nem kaptunk. Mi kérdeztünk rá ,majd akkor közölték velünk hogy törölve vannak a járataink(oda-vissza ).Járatszámunk: OE4W6B,email címünk:wtickethu+d.bodnar@gmail.com .Felvettük Önökkel a kapcsolatot többször is de csak elhajtottak minket .Augusztusban azzal az indokkal,hogy 3 hét és vissza lesz utalva a pénzünk. Szeptemberben azt a kifogást kaptuk,hogy töltsünk ki egy űrlapot ami által eltudják indítani a pénz-visszafizetési folyamatot. Most ott járunk hogy minimum 10-szer próbálkoztunk a chattel,de nem járunk eredménnyel. Sőt…lekezelő válaszokat kaptunk,ami által elfogyott a türelmünk ! Mai napon azt kaptuk válasznak hogy November közepéig várjunk türelmesen. Szerintem elég türelmesek voltunk Februártól egészen idáig. Mihamarabb szeretnénk a pénzünket látni.. Szeretnénk egy pontos időpontot,hogy mikor látjuk a bankszámlánkon az összeget…
    Csatolva a számla hozzá !
    Válaszát előre is köszönöm!

  18. Írta: Musto Erika (2020/12/29 16:20) • »»

    Èrdeklödök,hogy Január 1 èn megy e járat Budapeströl-Manchesterbe

  19. Írta: Rózsa-Bakacsi István (2021/01/04 16:07) • »»

    Tisztelt Raynar. A 2021.01.09 szombat FR8445 számú 12 óra 55 perckor London Stansted-Budapest vonalon indul a járat? Covid teszt kell-e?
    Üdvözlettl: Rózsa-Bakacsi István
    Istvan Rozsa B

  20. Írta: Vinczi Krisztina (2021/01/06 14:55) • »»

    Tisztelt Ryanair!
    2020. március 27-re volt repülőjegyünk Dublinba. a járatot törölték, így nem tudtunk utazni. Felajánlották a választás lehetőségét hogy, visszafizetik a jegy árát vagy leutazhatom. Én a visszautalást választottam, amit jóvá is hagytak, majd pár hét után küldtek egy vochert ami 1 évig lesz felhasználható, de ha nem kívánok élni ezzel akkor lépjek kapcsolatba velük és visszaküldik a jegy árát.Természetesen próbáltam felvenni a kapcsolatot, de sikertelen volt. E-mailt küldtem, arra egy autómata választ kaptam… próbáltam a robot chat-tal beszélni, bármilyen nyelven próbálkoztam, nem értette. Telefonszámuk nincs, ami van annak hiányzik a végén pár számjegy, a Brit számuk ki van kapcsolva.
    Fogalmam sincs hova forduljak ezzel a problémával, és felháborító, hogy nincs egy olyan ügyfélszolgálat amin az ember a saját nyelvén kérhet segitséget.

  21. Írta: Vinczi Krisztina (2021/01/06 15:32) • »»

    Tisztelt Ryaiair!
    2020. 03.27-03.31-re volt repülőjegyünk Dublinba ( járatszám: FR1024, FR1023, foglalási szám: U658MZ), de a járatot törölték a COVID19 vírus miatt, így nem tudtunk utazni. Felajánlották a választás lehetőségét hogy, visszafizetik a jegy árát, vagy leutazzuk. A visszafizetést választottam, amit jóvá is hagytak, majd pár hét után küldtek egy vochert ami 1 évig lesz felhasználható, de ha nem kívánok élni ezzel akkor lépjek velük kapcsolatba és visszafizetik a jegy árát. Természetesen próbáltam felvenni a kapcsolatot, de sikertelen volt. E-mailt küldtem, arra egy autómata választ kaptam, próbáltam a robot chat-tel beszélni, bármilyen nyelven próbálkoztam, nem értette.
    Telefonszámuk nincs, ami van annak hiányzik pár számjegy a végéről, a Brit számuk ki van kapcsolva.
    Szeretném visszakapni a pénzt, és felháborít, hogy egy ekkora cég működhet úgy Magyarországon hogy, nincs egy magyar ügyfélszolgálat, ahol az ember a saját nyelvén segitséget kérhet, vagy információhoz jusson!!!!

  22. Írta: Ladányi Zsófi (2021/01/08 19:47) • »»

    Tisztelt Ryanair!

    Töröltek egy járatot,aminek a száma DBYG3H,júniusba!
    Igényeltem a visszafizetést,de még a mai napig nem kaptam meg.
    Kérném tájékoztassanak az ügy menetéről!

    Üdvözlettel:
    Ladányi Zsófia

  23. Írta: Sléger Tünde (2021/01/12 13:22) • »»

    Tisztelt Ryanair! Törölték a járatunkat, ezért az “ingyenes” járatmódosítást választottuk ami 98000Ft-ba került. Miért? Ha én módosítottam volna az is ennyi lett volna. Foglalásunk kódja:Z7NWMZ

  24. Írta: Péter (2021/01/12 13:55) • »»

    Sajnos sokan mások is így jártak, de a Ryanair egy gerinctelen légitársaság.

  25. Írta: Katalin Mészáros (2021/01/13 12:50) • »»

    Tisztelt Ryanair!!
    Volt egy foglalásom Rómába 2020.05.06 oda és 2020.05.11 vissza irányba. A foglalási szám: A77VRW
    Törölték a járatot a COVID-19 miatt, minden űrlapot nyomtatványt kitöltöttem ami kellett a pénz visszatérítéséhez, és a mai napig senkitől nem kaptam visszajelzést.
    Várom válaszukat!
    Mészáros Katalin

  26. Írta: Péter (2021/01/13 13:31) • »»

    Sajnos sokan mások is így jártak, és a Ryanair ilyen szempontból nem egy megbízható repülőtársaság.

  27. Írta: Robi (2021/02/11 20:09) • »»

    Sziasztok! Lassan egy éve törölte a Ryanair a madridi jaratunkat és azóta nem tudok kapcsolatba lépni velük. Annyit sem írtak, hogy bocs! Komoly cég…

  28. Írta: Péter (2021/02/11 20:25) • »»

    Sajnos nem tudom vitatni az állítást …

  29. Írta: Mihalyne Pauliscsak (2021/02/25 00:46) • »»

    Szeretnek kerni egy magyar elerhetoseget marcius 29-re repulojegyem van Budapestre es erdeklodni szeretnek a virussal kapcsolatosan. Az en elerhetosegem jelenleg Angliba van 07511319036vagy a magyar 06706791895, nincs honlapom

  30. Írta: Mihalyne Pauliscsak (2021/02/25 16:59) • »»

    Miert nem adnak Magyarorszagi elerhetoseget, mert amit meg adtak az nem jo

  31. Írta: Forgács Tibor (2021/03/02 08:57) • »»

    Kérlek segítsetek! Hogyan tudnám elérni a Ryanair élő ügyfélszolgálatát? Egy éve nem sikerül visszakapnunk az általuk törölt repülőjegy árát. Hiába töltöm ki az űrlapokat, hiába írok levelet Dublinba ránk se hederítenek. Ez nem igazán európai viselkedés!!!
    Köszönettel: Forgács Tibor

  32. Írta: Kocsisné Kovács Gy. Gyöngyi (2021/03/08 13:40) • »»

    Nem tudok fizetni a kártyámmal, lehet,hogy a lejárt kártyám van rögzítve a regisztrációmnál, ha lehet kérem segítsenek. Köszönöm

  33. Írta: Sági Endre (2021/04/19 19:27) • »»

    A Ryanair 2020 05.16.-án Covid hivatkozással törölte a 2020.06.04, FR8354.- 2020.06.09. FR8445 járatait, melyekre 2-2 db jegyünk volt. A visszaigénylést rendben elküldtem, és ma is megvan, mert ha újra próbálom a felületen, hivatkozik rá, hogy erre már van benyújtva visszaigénylés.
    Ezen kívül semmi.

  34. Írta: Párizs Ferencné (2021/04/20 13:44) • »»

    Tisztelt Ryanair
    Segítség az nincs eltelefonáltam több ezer Ft a semmire
    Utat szerettem volna módosítani,de sehol nem lehet minden szám kamu vagy nem kapcsolható.soha többet Ryanair

  35. Írta: Éva Kelle (2021/04/22 00:20) • »»

    A Ryanair Légitársaság MA -2021. április 21-én értesitett, hogy a május 21-én, de. 10 óra 25-kor Athénba induló járatot törölték. Foglalási szám: DD3KYX. Járatszám: FR 1243.

    Hogyan igényelhetem vissza a jegy árat?

  36. Írta: Tomonica Richard (2021/04/27 17:13) • »»

    Nem kaptam
    Vissza a penzemet 2 eve , segitseget szeretnek kerni

  37. Írta: Sarkadi Józsefné (2021/05/06 09:03) • »»

    Tisztelt Rayner! Repülőjegyem van Olaszország Catania sajnos Orosz oltást kaptam amit egyenlőre nagyon úgynézki mivel nemhagyta jóvá az Unió nem fogadják el tesztelni nem fogok hiszen nem azért oltakoztam ilyenkor mi a tehendő választ köszönöm

  38. Írta: Kissné Nagy Erika (2021/05/06 09:29) • »»

    Tisztelt Bárki!

    Ryanair magyarul beszélő telefonos segítséget keresek!

    Köszönettel: Kissné Nagy Erika

  39. Írta: Kelle Éva (2021/05/12 09:50) • »»

    Tisztelt Ryanair !

    Önök törölték az általam – március 7-én megrendelt – május 21-i Budapest-Athén járatot,/ április 21-én küldték az e-mailt/ melyre a DD3KYX foglalási számon jegyem volt, csak Budapest-Athén.

    Az sem tisztességes!!!! hogy a jegy árból nem téritenek vissza, bizonyos esetekben egy fillért sem!!!
    Az viszont egészen vérlázító és tisztességtelen hogy a plusz, kifizetett költségeket : csomagfeladás, utas és poggyászbiztositás, útlemondási biztositás, poggyászfeladás, kezelési költség utas által kifizetett árát sem utalják vissza automatikusan!!!!
    Milyen jogon tartják meg ezt az összeget is????
    Soha többé nem utazom sem az Önök, sem más társasággal!!! Minden társaság csak a maga érdekeit tartja szem előtt!! Az utasokat csak kihasználják!!!! Mocskos, undoritó pénzéhes csürhe valamennyi!!

  40. Írta: Balogh Gyula (2021/05/17 12:09) • »»

    Jó napotb kivánok ! Módosítani szeretnem a repjegyemet budapest Tessaloniki utvonalról Budapest -Barcelona útvonalra Mi a teendő sajnos próbálkoztam az online felülettel de nem enged tovább léni . Köszönöm válaszukat

  41. Írta: Steiner László (2021/05/17 15:38) • »»

    Tisztelt Cím!
    A covid 19 miatt törölték járatunkat valencia-bécs utvonalon ami 2020.05.31.lett volna esedékes!
    Azóta sem történt a visszatérítéssel kapcsolatosan semmi!
    Az Eskyon keresztűl foglaltuk az utunkat!
    Elég sok idő telt el szeretném benyújtani a visszatérítéshez a kérelmet!
    Tisztelettel:Steiner László

  42. Írta: Stiller György (2021/05/18 09:30) • »»

    Június 2-án utazom vissza Gran Canariáról. Van védettségi igazolásom. Felszállhatok a repülőre előzetes teszt nélkül?

  43. Írta: Páris Ferencné (2021/05/18 10:26) • »»

    Hol tudom a törölt járatot átíratni a lasminutecom vissza dobja uncsi

  44. Írta: Páris Ferencné (2021/05/18 10:27) • »»

    Hol tudom a törölt járatot átíratni a lasminutecom vissza dobja uncsi. Na akkor ezt is vissza dobja

  45. Írta: Róbert Bognár (2021/05/26 13:54) • »»

    Tisztelt Ryanar!
    2021.05.19.-én utaztunk volna Valenciába.
    Sajnos törölték a járatot.
    Szeretném a kifizetett összeget visszautaltatni.
    Budapest-Valencia 2021.05.19
    Valencia-Budapest- 2021.05.23
    FR2301
    ID Booking: 1755201325
    A teljes öszeg , ami fizetésre került: 76.778.-
    Bognár Róbert
    Bognárné Horváth Krisztina
    Legyen kedves az utalásról minnél előbb gondoskodni.
    Üdv: Bognár Róbert

  46. Írta: Zahorán Tamásne (2021/06/01 11:25) • »»

    Kedves Ryanair Képviselet!
    Miután mindenhol elutasításba ütköztünk a koronavírus miatt meghiusult repülőjegy felhasználasában, a minket kártalanitó, az Önök által megküldött csekkek beváltása ügyében, érdeklődöm, hogy mit csináljunk ezután a nem beváltható csekkjeinkkel?
    Visszaküldjük Önöknek, és elutalják a bankunkba az összeget ? Milyen címre küldjük vissza? Csekkek sorszámai : 084604936 Kunden NR 90377 összeg: 87.94 valamint 084604944 Kunden NR 90377 összeg: 109.08 EUR
    Kékem, hogy szíveskedjen tanácsot adni, hogyan rendezhetnénk le ezt az ügyet.
    Köszönettel várom válaszukat.

  47. Írta: Barkoczy (2021/06/02 14:18) • »»

    Üdvözlöm’
    Mára szólt volna a jegyem ki is mentem időbe de ott közölték hohy az oltottsági igazolást nem fogadják el csak a PCR tesztet.
    Megpróbáltam akkor a vissza utat a lányom nevére átírni hogy ne vesszen kárba de a rendszer nem enged névváltoztatást mivel a gép már felszállt.
    Köszönettel BP

  48. Írta: Lőrinczi Józsefné (2021/06/13 09:45) • »»

    Üdv! Áprilisba vásároltam jegyet azzal a feltétellel, hogy 2 alkalommal ingyen lehet módosítani az utazás dátumát. Sajnos ez egyáltalán nem lehetséges, egyáltalán nem tudom módosítani mivel az új dátumok kiválasztása után nem engedett tovább. Ma végre sikerült tovább jutni és meglepődve tapasztaltam, hogy felszámolja a módosítási díjat. Most láttam, hogy amennyiben 7 napon belül módosítok akkor fizetni kell a módosítás díját, viszont korábban egyáltalán nem engedett tovább!

  49. Írta: Virág Zsuzsanna (2021/06/13 16:25) • »»

    Tisztelt Cég!
    Tavaly 2020 ban foglaltunk kettő repülőjegyet LISZT FERENC REPTÉR- RIMINI oda és vissza.A foglalás a BRAVOFLY nál történt.Biztosítások és egyéb is fizetve.
    2020 JÚNIUS 24 ÓDA 2020 JÚLIUS 1 VISSZA.74291,18
    KÉT FŐ VIRÁG ZSUZSANNA ÉS VIRÁG GYÖRGY
    MIVEL A CÉG NEM CSINÁL SEMMIT!CSAK ANGOLUL HA KEDVÜK VAN.
    NEM RÉSZLETEZEM:MIVEL AZ ÖNÖK HÍRNEVE ÉS BECSÜLETE A TÉT:KÉREM TÁJÉKOZTASSANAK MIKÉNT LEHET A KÁRT RENDEZNI?A VÍRUS MIATT MARADT EL A JÁRAT INDULÁS! VIRÁG ZSUZSANNA

  50. Írta: Zoltánné Várhegyi (2021/06/17 08:21) • »»

    Budapestről mint sárga országból repülnék Dániába, Koppenhágába. Kínai oltásaim vannak, kérdésem hogy kell-e teszt, hogy felszálljak a gépre?

  51. Írta: Martina Fanni (2021/06/18 10:46) • »»

    Tisztelt Ryanair,

    Még tavaly törölték a 2020.06.04-07 közötti római utunkat (UDQ87R), amelyet visszaigényeltem,de hiába töltöttem ki minden űrlapot, azóta se kaptam visszajelzést.
    Nem találok rendes elérhetőséget, nem tudom merre próbálkozzak.
    Van még rá esély ,hogy visszakapjam a befizetett összeget?

    Üdv,
    Fanni

  52. Írta: Lédeczi Edina (2021/06/23 12:48) • »»

    Tisztelt Ryanair !
    Érdeklődni szeretnék július 11.-én utazunk az Önök légitársaságaval Bulgáriába ,nekem van védettségi kártyám a 10 éves fiamnak mi szükséges hogy felszállhasson a gépre?PCR teszt kell neki vagy elég ha nekem.van kártyám mivel 12 év alatti ?
    Válaszukat előrr is köszönöm
    Üdvözlettel :L.Edina

  53. Írta: Németh Ildikó (2021/06/27 16:58) • »»

    Foglaltam ma egy ciprusi járatra.
    Mikor a fizetéshez értem letiltott, mert nem aktiváltam az OTO kártyámat.
    Most azt írja ki, hogy fizetésre vár, de semmit nem enged, pedig másik kártyával fizetnék.
    Hova lehet fordulni?
    Semmi email , semmi telefonszám.
    Így biztos nem érvényes a foglalásom, de törölni se engedi, másikat nem merek foglalni.
    Tudna valaki segíteni?