Mégiscsak a ruha teszi az embert
Most pénteken volt a NetMiniszterelnök című játék keretében a tréningek második felvonása. Ismét nagyon érdekes és lenyűgöző volt számomra, úgyhogy röviden és tömören kiemelnék pár érdekes és szórakoztató gondolatot.
Az első előadást Baráth Gergő tartotta, akitől megtudtuk, hogy manapság már bénának számítanak a hagyományos sajtótájékoztatók, fontos a szóbeszéd marketing (word of mouth), és a Volvo több éves komoly munkájának köszönhető az, hogy a márkanévről mindenki a biztonságra asszociál még ma is, annek ellenére, hogy más európai márkák mára már adott esetben túltesznek rajta. (Pont ma néztem meg a Two and a Half Men című amerikai sorozat 1. évadjának 15. részét, ahol szintén megjelent ez a motívum. :)) Illetve, még egy rövid gondolatot kiemelnék az előadásából, ami engem nagyon megfogott: Soha ne gerjesszünk olyan várakozást, ami csalódásba fordul át.
A tréning második részét Barna György, a TV2 egykori kreatív igazgatója tartotta. Leírhatatlan élmény volt, négy órán keresztül szinte mindenki szüntelenül figyelt rá. Rengeteg hasznos tanácsot és kulisszatitkot osztott meg velünk, melyeket képtelenség lenne mind leírni. Képet kaptunk arról, hogyan viselkedjünk a kamerák előtt, mire számíthatunk a riporterektől, hogyan öltözködjünk, és ami nagyon fontos, hogy nincs off-the-record! 8) Tőle tudtuk meg azt is, hogy amit elmondunk az csak ~10%-ban befolyásolja a nézők megítélését, minden mást a külsőségek határoznak meg.
Írta: Johnny (2010/02/22 08:08) • »»
háhááá 🙂 Ezt én mindig is tudtam 8)
Írta: Bloggereket mozgósít a Kupon Világ | Susnya Blog (2010/11/26 12:21) • »»
[…] – nekünk bloggereknek –, hanem egy kötetlen és hangulatos beszélgetésben. Annak idején Baráth Gergőtől megtanultam, hogy a hagyományos sajtótájékoztatók kora már leáldozott, és ezzel a Kupon Világ csapata […]